Методика

 «… турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили».   (В.О.Сухомлинський)


Тема веб-квесту:   "Здоров'я дитини – багатство країни"


Анотація (короткий опис): веб-квест з теорії та методики дошкільної освіти розроблений для вихователів ДНЗ. Досліджується проблема використання здоров'язберігаючих технологій в дошкільному навчальному закладі.

Очікувані ціліпознайомити з технологією Web-квест, узагальнити знання про методику фізичного виховання дітей дошкільного віку та здоров'язберігаючі технології,  рекомендувати вихователям  Інтернет-сервіси та Інтернет-ресурси, які можна використовувати в педагогічній діяльності.

Автор веб-квесту:  Лобода Вікторія Володимирівна, викладач кафедри дошкільної та шкільної освіти Сумського ОІППО.

Критерії оцінювання:

№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 



№ з/п
Рекомендовані джерела
1
Сучасні здоров’язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі
2
3
4
5
Використання здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей
6
7
8
9
10
11


Ролі та завдання:


Теоретики. Вивчають теоретичний аспект проблеми.
Завдання: розкрити сутність здоров’язберігаючих технологій та особливасті формування культури здоров’я дитини дошкільного віку. 

Практики. Розкривають проблему спираючись на власний досвід.

Завдання: проаналізувати основні форми організації здоров'язберігаючої роботи в ДНЗ: 
- фізкультурні заняття
- самостійна діяльність дітей
- рухливі ігри
- ранкова гімнастика (традиційна, дихальна, звукова)
- оздоровчі фізкультхвилинки
- фізичні вправи після денного сну
- загартовуючі процедури
- спортивні свята та розваги



Методисти. Досліджують методичний аспект проблеми.

Завдання:  - охарактеризувати особливості рганізації освітньо-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі влітку;
- охарактеризувати інноваційні оздоровчі технологій, що використовуються в ДНЗ (степ-аеробіка, сміхотерапія, фітотерапія, аромотерапія, су-джок-терапія, фітболгімнастика та ін.);

Немає коментарів:

Дописати коментар