Тема веб-квесту:
Особливості ефективної педагогічної комунікації з батьками.
Анотація (короткий опис): Проблемне завдання з психології спрямоване на вивчення особливостей ефективної педагогічної комунікації з батьками
Очікувані цілі: вивчити особливості та умови ефективної комунікації з батьками.
Автор веб-квесту: Троїцька М.Є., к.психол.н., доцент кафедри психології
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність змісту темі згідно ролі
| |
2
|
Унікальність та оригінальність інформації
| |
3
|
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)
| |
4
|
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
| |
5
|
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
| |
6
|
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
| |
7
|
Доцільність використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№ з/п
|
Рекомендовані джерела
|
1
| |
2
| |
3
| |
4
| |
5
| |
6
| |
7
| |
8
| |
9
| |
10
| |
11
|
Ролі та завдання:
Роль 1. Дослідник ( вивчає особливості та умови успішної комунікації з батьками).
Роль 2. Вихователь-практик (вивчає методи і прийоми вербальної і невербальної комунікації з досвіду роботи педагогів ДНЗ).
Роль 3. Науковець ( вивчає наукові засади досвіду щодо ефективної педагогічної комунікації з батьками).
Роль 4. Батько (мати) дитини (має дитину – дошкільника, бере активну участь у житті дитсадка, хоче зробити власні висновки щодо успішної комунікації з педагогами та батьками).
Немає коментарів:
Дописати коментар